OZP Full Service, alles geregeld en volledig ontzorgd
Verkopen in 5 stappen
In vijf stappen uw woning verkopen waarbij OZP Makelaars alle verkoop zorgen uit uw handen neemt
1/ Eerste gesprek bij u thuis
Na een gedegen vooronderzoek en tijdens de opname ter plaatse bespreken wij met u de waarde van de woning. Rekening houdend met uw persoonlijke situatie en wensen bespreken wij de verkoopstrategie met u.
2/ Verkoop klaar maken van uw huis, de eerste indruk moet perfect zijn
Wij schakelen een professionele fotograaf in om een uitgebreide fotoreportage van uw woning te maken. Ook worden de plattegronden met bijbehorende afmetingen en NEN oppervlakte-berekening door ons vervaardigd. Tezamen met een wervende verkooptekst en heldere omschrijving stellen wij de verkoopbrochure van uw woning samen. Na uw goedkeuring en eventuele aanvullingen wordt uw woning op internet (www.funda.nl en www.ozp-makelaars.nl) geplaatst.
Een te-koop-bord (tuin- of V-bord) behoort ook tot de mogelijkheden en plaatsen wij in overleg met u. Natuurlijk ontbreekt het inzetten van social media niet en maken wij onder andere gebruik van Facebook en Instagram.
3/ Bezichtigingen
Wanneer de eerste kandidaten zich melden, zullen er bezichtigingen worden ingepland. Deze afspraken leggen wij in principe minimaal twee dagen van tevoren aan u voor, zodat u zich rustig kunt voorbereiden en daar waar nodig nog enkele opruim- en/of schoonmaakwerkzaamheden kunt verrichten.
Wij leiden de mensen rond en aangezien het wenselijk is dat u daar niet bij aanwezig bent, maken wij gebruik van een reservesleutel. Na de bezichtiging brengen wij u op de hoogte per e-mail of telefoon.
Meedoen aan de landelijke NVM open huizenroutes is ook mogelijk en is voor OZP klanten altijd gratis. De kosten voor een advertentie, vermelding op Funda en NVM PR-bijdrage zijn voor onze rekening.
4/ Onderhandelingen
Biedingen op uw woningen leggen wij aan u voor. Wij adviseren u, maar u bepaalt zelf of u wel of niet akkoord gaat met een koopvoorstel. Wij verplichten onszelf om altijd de beste prijs gekoppeld aan de beste voorwaarden te bewerkstelligen, daarna is de keuze aan u. Indien een kandidaat koper een bouwkundige keuring of een taxatie uit wil laten voeren zijn wij daar ook altijd bij aanwezig om uw belangen optimaal te behartigen.
5/ Contract en juridische afhandeling
De vijfde fase is misschien wel de belangrijkste van het hele verkoopproces. Alles wat is afgesproken wordt schriftelijk vastgelegd in een koopakte, zodat misverstanden worden uitgesloten. Wij bewaken de voortgang van de gemaakte afspraken en blijven altijd uw aanspreekpunt tot en met de door ons te verzorgen eindinspectie en de overdracht bij de notaris.